geceuyumayanne1 ben hiç vermeyin hiç bir yararı yok tan tersi zararı çok fa kansızlık hazimsiz istahsiz demir eksikliği varırsa problemleri yaşayabilirsiniz onun yerine kefir yogurt ayran peynir tuketsin emiyorsa emzirin mama içiyorsa mama ya devam edin kızım 11 .5 aylık 5 ağustos 1 yaşında olucak hoc vermeyi düşünmüyorum en az 2 yaşında kdr zatn doktorumuz da en az 2 yqs diyor inek sütü icin