Bebeğim 15 gün sonra bir yaşına girecek ne emekleme var ne sıralama ancak her fırsatta devamlı onu yürütmemi istiyor kollarından tutup başta etrafın farkına varıyor sıkılıyor diyordum ama çok çok hevesli yürümeye emeklemesi için yüzü koyun yatırınca kıyameti koparıyor yürütürken desteği kesince dengesini sağlayamıyor yani desteksiz de yürüme yok ne yapmam lazım şu durumda şaşırdım devamlı destek olmaya çalışmaktan belim sırtım kopuyor varmı bunu yaşayan ne yaptınız bebeğin işini ve işimi kolaylaştırmak için??