Bebeğim 14 aylık hatta artık 15 diyelim kahvaltı yapmıyor diğer öğünleri zorla da olsa yiyor ama kahvaltı yok yogurtla yumurta ediyorum bazen menemen bszne bisküvili yoğurt boye geçiştirme doğru düzgün kahvaltı yemez ne zaman böyle oturup yerler böyle olup büyuyunce yiyen tecrubeli anneler var mı