Merhaba Guzel yorgun savaşçı ve fedakar Premature Anneler ♥️
Biz bugun 1 ayı geride bıraktık cok şükür zorlu bir 1 ay oldu bizim için suan 2 saatlik uyku ileyim.
Bugun sağlık ocağında asimizi olduk.
Kilomuz doğumda 2 idi sonra 1820 ye düştü.
Bugun tam 1 ay oldu 2800 çıktı kilomuz bezini saymazsak 2600 dedi yani 1 ayda 800 gram almis oluyoruz cok şükür 🌼Boyumuz da 47 cm 🌸
Sütüm az olduğu için mama kullaniyorim aptamil gaz yaptı bugun bebelac aldim denemek için ilk kullanımda bile fark etti sanki ☘
Sizin ilk ay kaç gram almıştı bebekleriniz Allah hepimize yardım etsin sağlıkla buyusunler 🌸
Oldukça zor bir süreç teyiz burdan yardımcı olan tüm Annelere simdiden tesekkur ederim 💗