Merhaba arkadaşlar 2. Gebeliğim 22 haftalık bugün kontrolüm vardı dr karın çevresi 3 4 gün geriden geliyor gibi dedi küçük biraz dedi kafama takıldı, haftaya ayrıntılı ultrason yaptırıcam daha net belli olurda böyle bi sorun yaşayan oldu mu düzeldi mi ileriki haftalarda, bişey yapmak gerekir mi ekstradan?