Sedaaksyy Slhaaa ben gecen ay kullandım canım otele gittiğimde tatilim heba olacakti yoksa emziriyorum da , eczacı bir sakınca olmadığını söyledi
Slhaaa Sedaaksyy peki Bi sıkıntısı oldu mu ? Benim son 1 gün kala gösteriyor ama hava değişiminden erken olma olasılığını düşündüğüm için tatilim heba olmasın istiyorum bende
Sedaaksyy Slhaaa 1 gün kaldıysa olmaz canım en az 3 gün önce olması gerekiyor , tampon al sen bence onun yerine
Slhaaa Sedaaksyy henüz 12 gün var reglime tatilin son bir ya da iki günü gösteriyor daha geçmedi yani