momyy_ Bu gün sağlık ocağından aradılar ikinci topuk kanını hastanede vermiştik uygunsuz çıkmış müsait değildim soramadım ne demek diye yarın sabah tekrar vercem bilgisi olan varmı hemşire hastanede verenler genelde uygunsuz cikiyo gibisinden bişey de söyledi
Sedaaksyy momyy_ uygunsuzdan kastı neymiş acaba ,bildiğim kadariyla değerlerde anormallik olduğunda arıyorlar canım, arkadaşıma öyle oldu gidip tekrar verin TSH değeri yüksek çıkmış dediler gitti tekrar verdi
Leylaninannesii momyy_ endişelenicek bişey yok tatlım kızımda da aynısı olmultj gittik bi daha verdik. Kanı alırken tam alamıyorlar o kutucuklara biraz az kan bassa geçersiz olıyor. Bizde geçen gün oğlum İçin verdik kanı bastırdığı kağıtta yuvarlakların kenarında boşluklar kalmış hemşire hanım buraları da doldurun uygunsuz diye bi daha çağırmayın tek seferde bitsin dedim yok tekrar geçicem dedi/ endişe etmeyin yani :)
kelebek_17 momyy_ kanı yuvarlaklara doldururken arka tarafına da çokça geçmesi gerekiyormuş ve yuvarlağın her yerinin dolması gerekiyormuş. eğer olmazsa sonuç çıkmıyor tekrar çağırabiliriz demişti bize sağlık ocağındaki hemşiremiz
momyy_ Sedaaksyy bilmiyorum ki genelde hastanede verenler böyle oluyo dedi bende kalabaliktaydim soramadım endişelendim şimdi de
Sedaaksyy momyy_ sizi aradığı numarayı tekrar arayıp bir sormanızi öneririm tekrar buraya ne dediğini yazarsanız bilgim varsa söylerim en yakın arkadaşım aynı durumu yaşadı çünkü
momyy_ Sedaaksyy sağlık ocağında arayan hemşire hastanede mi yaptirdiniz dedi evet dedim tahmin ettim dedi hastanede yapanların hepsini tekrar çağıriyoruz nerdeyse dedi
momyy_ Gul-42 sağlık ocağında arayan hemşire hastanede mi yaptınız dedi evet dedim tahmin ettim hastanede yaptıranların hepsini tekrar çağırdık dedi
momyy_ Leylaninannesii ay çok teşekkür ederim içimi rahatlattıniz arıyorum acmiyorlar da tlfnu sabahı nasıl ederdim bilmiyorum
Leylaninannesii momyy_ rica ederim 😇 bende içiniz rahatlasın diye yazdım zaten kalbinizi ferah tutun :) Allah analı babalı büyütsün inşallah