Sedaaksyy Kızlar 7 aylık bebeğim var sanki bu ara sütüm azaldi gibi bestlak aldım nasıl kullanıyorsunuz 20 damla 3 kez diyor suya mi katılacak
Rumuz_13 Sedaaksyy günde 3 defa 20 damla evet. Bazılarının dr suya katın diyor. Bende kaşığa döküp direkt içiyorum
Deletedmom83610 midekoruyucu ne kadar sure kullnyts acaba bn 2 tane bitirdim sutum yine azaldi 3.ye baslasm sorun olur mu
midekoruyucu Sedaaksyy ilk doğum yaptığımda kullanmıştım ben açıkcası sütüm çok azdı, aynı anda bi çok şey denedim hangisi işe yaradı bilmiyorum 🙈
Sedaaksyy Dondurmalikahve kuzum sağım yapıyorum 30 40 CC çıkıyor sol memede azalma var , sağda 80 100 çıkıyor mesela eskiden akardi gün içinde sertleşir sızlardi bunların hiç biri yok şuan
Dondurmalikahve Sedaaksyy Anladım canım damlayı kullan, süt çayı içiyo musun ben çok içtim fayda etti bana bir de beslenmeye dikkat etmek gerek
Sedaaksyy Dondurmalikahve daha 7aylik istiyorum ki en az 1 yaşına kadar emzireyim , aslında güzel besleniyorum ama bilmiyorum ki suyumuda bolca içiyorum protein alıyorum meyvemi aksatmam hiç
Sedaaksyy Atlasege2021 bu zamana kadar dolu doluydu göğüslerim lıkır lıkır emerdi bebeğim neden böyle azalma oldu bilmiyorum, rezene var evde hemen deneyeceğim inşallah geri toparlar