Birminikannee https://www.hizliresim.com/m1j5z08 https://www.hizliresim.com/cunvec8 Kızlar bu ayakkabıyı aldım ama takıntılı yapım olduğu için büyük gibi düşünüyorum sizce kaba büyük duruyor mu böyle bakınca kibar bir ayakkabı mı normalde tam numaramı aldım bi küçüğü de ince çorapla bile patlayacak derecede sıktı ayağımı buda ayagımda çok rahat bu ayakkabıdan kullananlar kendi numaranızı mı aldınız bir numara küçük mü diş görünümü kaba büyük duruyor mu
Minik-prenses Birminikannee Tam numaranızı aldıysanız daha iyi . Bende kullanıyorum çok kibar rahat tabi doğumdan sonra ayağımı sıkıyor 😂
Birminikannee Minik-prenses evet tam numaramı aldım evet gerçekten çok rahat sıkma yapmıyor hiç tabi doğumdan sonra ayaklar da büyüyor 😂 kullandıkça açılma vs yapıyor mu?
pogacayanakk Birminikannee bunlar kullandıkça açılma yapar eğer durumunuz varsa orijinal bir ayakkabı alın uzun yılllar giyersiniz
momyy_ Birminikannee hayır yapmadı bir yıldır kullanıyorum sadece ön kısmında kırılma oluyo o kadar kullanışlı bir ayakkabı hamileliğim boyunca giydim