Ben daha yeni götürdüm bu sebepten bebeğimi doktora canimmm bezinde pembe leke vardı test yapıldı hicbirsey çıkmadı doktor muhtemelen su kaybettiği icin idrarında kristallenme olmus dedi su verdim gecti şükür vermediğim zaman yine oluyor Diyarbakır’da yasıyoruz cok sıcak buralar