Merhabalar guzel anneler kizim 6ayliken tehsis konuldu kremle verdi dok. Malesef 13 aylik ara ara hala yapisma oluyor tekrar krem kullaniyorum. Ama bu seferi 6 hafda kullanmadim zaten tam acilmamisdi simdi baya bir kapanmis. Dok. Amaliyat demisdi baska dok. Kreme devam ed dedi.
Baska annelerde sorun yasayan varmi? Amaliyata olsa tekrarlama oluyormus