Merhaba bebeğime 2 gün önce sabah saatlerinde 3.doz bexsero aşısı yaptırdım ateş yapmadı.Her bebeğin bünyesi farklıdır ateşini sürekli kontrol etmenizde fayda var.eğerki 3 günden uzun süren inişli çıkışlı ateş durumu olursa mutlaka sağlık kuruluşuna başvurunuz.çok geçmiş olsun 🙏Acil şifalar dilerim