alptoyyy ersağın genel temizleyici deterjanı var inanılmaz güzel kokuyor bide sildiğim yer kolay kolay toz tutmuyor artık, ben uzun zamandır onu kullanıyorum, vileda çok su bıraktığı İçin iz kalıyor bende el beziyle bir kaba su ve deterjan koyup öyle siliyorum biraz zaman alıyor ama ışıl ışıl oluyor her yer
Bide kendimi biraz gazlayıp hazır temizlik suyu hazırlamışken koltuk ve kapıları da silip öyle geçiyorum diğer taraflara
Trendyoldan cam bezi aldım çok çok güzel, ıslak şekilde siliyorum bir daha kurulamaya gerek kalmıyor camlar aynalar plazma duşa kabin parlak mutfak dolapları her yer parlıyor, benim için çok pratik elimde bezim silip geçiyorum sonra dönüp baktığımda ne iz ne toz gayet parlak ve temiz oluyor