Ozlem6040 İkizlerim 1 yaşında birisi kovit oldu aynı zamanda da kulak enfeksiyonu olmuş antibiyotik verdi çokta ateşi var ama meme dışında ağzını açmıyor. Bardak pipet biberon denedim olmuyor. Önerisi olan var mı?
Buse_efe Ozlem6040 bi ara bebeğimin ateşi vardı doktor şırıngayla sıktı ağzına buğazına doğru yitip direk ağzına değil tabi dedim ben evde verince çıkarıyor geri diye bana şırında verdi ondan berdiri ben kan damlasını bile şırıngayla veriyorum
cekoslavakporseleni Ozlem6040 hep şırınga ile verdim. Çok pratik ve kolay oluyor. Direkt yutuyor, azıcık geriye doğru sıkın ya da yanak içine. Dilin ucuna gelirse geri çıkarabilir.
BuseBlt Ozlem6040 geçmiş olsun 🙏 benim bebeğiminde boğaz enfeksiyonu ve ateşi vardı o da açmıyordu ağzını. Emziği verir gibi yapıp ağzını açtığında o sırada ilacı döküyorum ağzına. Şırıngayla da deneyebilirsiniz
Leylaninannesii Ozlem6040 valla benim kızım kıyameti koparıyordu 3 kişi zor içiriyorduk elini ayağını tutup canı acımasın diye sonra şırıngaya alıştırdık şimdi kendisi eliyle arkadan bastırarak içiyor tavsiye ederim
melrosee Ozlem6040 Damlalıklar varya hani vitaminlerin içinden çıkan onunla ilacı çekin göğüsünüzde emerken kenardan sıkın ağzına . Çok geçmiş olsun🌸
Sibel8Duru Ozlem6040 benim kızım da icmiyordu siringaya çekip ağzına sıkardım. saniyeler sürüyor tükürme vs de yaşanmıyor cok