amansallagitsin Issizlik maasina basvuru yapanlar ne zaman sonuclaniyor ben basvurdum bana kadin iki hafta icinde mesaj gelir dedi ayin 7sinde basvurdum hala bi mesaj gelmedi normal mi ne yapmam lazim acaba
Reyhanasya amansallagitsin başvuru takibini e şube işkur üzerinden dilekçelerim bölümünden bakabilirsiniz sartları sağlıyorsanız 15 gün içinde telefonunuza sms gelir başvurunuz olumlu sonuclandı her ayın 5 de maaş yatıyor
manicurist amansallagitsin işkur sayfasına üye olup ordan işsizlik maaşınızın yatıp yatmadığını kontröl edebilirsiniz oraya iban numarasıda eklemeniz gerek
Reyhanasya amansallagitsin 1online işlemler 2 işsizlik sigortası 3 talep ve dilekçelerim diyeceksinşz ordan bakabilirsiniz ben şuan bakıyorum
manicurist amansallagitsin işkurun kendi sayfasına üye olursanız ordan da gözüküyor ödemeniz aşamalı olarak ne zaman yatıcagınıda görebilirsin e devleti bilmiyorum e devletten iş kur sayfasına iban gidiyormu hiç bir fikrim yok
amansallagitsin Reyhanasya dediginiz sekilde giriyorum lakin talep dilekce yok issizlik basvurusu var ona tikliyorum onay gbj bi metin cikiyor baska brsy cikmiyor bende 170 aradim bana ay sonuna kadr belli olur suan islem asamasinda dedi yani incelemedeymis
amansallagitsin Reyhanasya manicurist Bir sorum olucakti sizlere basvuru onaylandiginda kac ay ne kadar odeme yatcagini iskur sayfasinda nerede gorebilirim acaba yada e devleten gorme sansim var
Reyhanasya amansallagitsin evet 700 gün prım varsa 6 ay alınıypr 1986 tl ama e devletten (işşizik ve kısa çalışma ödeneği sorgulama yazana girin orda çıkıyor kaç ay ne kadar alacağınız