Kızım 23 aylık çişi öğretmek istiyorum ama beni algılamıyor anlamıyor sürekli başka şeyler söylüyor çok konuşan bir bebek kendini tamamen ifade edebiliyor ama tuvalet hakkında sanki hiç konuşmuyormuş gibi davranıyor erken mi başladım ne yapmalıyım lütfen deneyimlerinizi önerilerinizi paylaşır mısınız