Herkese merhaba, oglum 7 aylik ve bugune kadar en ufak bi rahatsizligi olmadi. Dun ilk kez atesi cikti ve korona oldugunu ogrendik. Anne sutu+ek gidayla besleniyor ama su an hicbi sey yemiyor. Doktora gidiyoruz ama siz ne onerirsiniz? Tavsiyelerinize cok ihtiyacim var😭