Hepinize günaydın hanımlar 🌼
Ben bayramdan sonra oğlumu bir anaokuluna ön kayıt yaptırdım söylediklerine göre 4 yaş grubu dolmuş, 5 yaş grubunda da açık varmış ne ara doldurdularsa😐 başka bir öğrenci gelmezse oğlum okullar açıldığı zaman okula gidecek ama bir yandan da hiç gidememe ihtimali var.
Çünkü kontenjan boş olursa alırız öğrenciyi dedi müdür. Benim de aklıma şöyle bir şey geldi eğer okulun kontenjanı boşalmazsa oyun grubuna göndersem mi diyorum ve aslında bu postu da şunun içini açtım, oyun grubunun da anaokulu gibi aylar öncesinden kaydettirme zorunluluğu var mı yoksa istediğimiz zaman oyun gruplarına çocuklarımızı kaydettirebiliyor muyuz?