19günlük ken çıktık hiç sıkıntı olmadi 4 aylığız 3 kere çıktık hiç birinde sıkıntı olmadi ilk 2 sinde uyudu uçağın sesinden sonda da ara ara kalktık kalkerken inerken besle veya emzik verebilirsin sen rahat olursan onlarda rahat oluyo canım merak etme iyi uçuşlar 🤗