Gnc27 2,5 aylığız dr kontrol esnasında kansızlık olduğunu söyledi ama başka bişey demedi sonradan kafama takıldı . Kansızlık içim neler yapabilirim ? Emziriyorum..bebeğinde kansızlık olan var mı ?
amansallagitsin Gnc27 emziriyorsaniz sizden bebege gecer pekmez et tarzi syler tuketin kan yapici seyler zaten 4cu aydan itibaren kan damlasi baslaniyor
amansallagitsin Gnc27 birde degerlerinize bi baktirin saglik ocagina gidin kansizlik sizde var ise kan ilaci filan kullanirsiniz muhtemelen var sizdede kansizlik
amansallagitsin Gnc27 bnce kullanin cunku uc aydan sonra saclariniz baya dokulmeye baslicak hatta simdiden tum degerlerinise baktirin onlem alin