bebetom08 be im kızımda o aylarda başladı içmiyordu şırınga ile veriyorduk 1 yaşına doğru tadına alıştı şimdi içiyor. Mamayı biberonda sıcak suyun içinde bekletip ılıyınca verin soğuk sevmez zamanla o da alışır inşallah ama hareketlenme den daha çok işe yarar hareketlenmeye başlayınca yetmiyor