Sumeyye068 Sevgili anneler oğlum 6 ay 2 günlük tadımlara 5.5 aylıkken doktor önerisi ile başlamıştım . Nerdeyse bütün sebze meyvelerden tattırıyorum . Mesela öğle 2 çorba kaşığı yoğurt yiyor gün içinde de bir sebze ya da meyve tattırıyorum tadımlık . Ama biz kahvaltıya oturduğumuzda bizim yiyeceklerimize uzanıp ağzına koymaya çalışıyor. Evet bu zamanda her şeyi ağzına götürüyor ama acaba kahvaltıda da bir şey vermeli miyim ? Eline salatalık verdiğimde ağzına götürüp ısırıyor . Boyu 71cm kilosu 9.500 gr. Yorumlarınızı önerilerinizi bekliyorum 🌸
SeninAnnenBirMelektiYavrm Sumeyye068 onunki merak canım açlık değil. O aylarda daha bir öğün tadımlık yer
Deletedmom_23 Sumeyye068 Bize doktor ek gıdaya başladığımızda günde en az 3 kez tadım yapılacak demişti.
leopar Sumeyye068 önce tadımlar bitiyor sonra kahvaltı ve çorbalara başlanıyor ben hiç öyle şu saate şunu verecek böyle yapacam demedim iki çocuğumda da hep sabah öğle akşam olarak düzen oturttuk meyvede akşamları beraber gün için isterlerse veririm yani siz 1 hafta sonra yumurta sarısı ve karışımlar var kahvaltı için başlayın 🙏🏻😍
Deletedmom_23 Sumeyye068 Biz verdiği listeye göre günde 3 tadım yaptık. Şuan 9 aylık. Çok şükür her şeyi yiyor.
Deniz32 Benimde bebeğim 6 aylık bende merak ediyorum, tadım yaptırdım ama çok ilgili değil şu aralar gün içersinde sebzeleri yoğurtla karıştırıp felan vermeye çalışıyorum çok sinirleniyor acaba bende fazla mı zorluyorum henüz erken mi
Sumeyye068 Deniz32 bizim bebekte zorlanma olmadı . Ben taze fasülye haşladım koydum kendi tuttu ağzına koydu belki sizinkinin de hoşuna gider kendisi yemeye çalışsın . Nasıl yapıyorsunuz bilmiyorum ama deneye deneye yapacağız inşallah 🙏