Kızlar merhaba bebeğim emerken tırnaklarıyla göğüs ucu kenarını cimcikler gibi yapıyor yada tirmalayip tırnak geçiyor. Morarir hale geldi çok canım acıyor. Tırnaklarını devamlı kesmek istemiyorum. Doktorumu tam uzamadan _kesme dedi. Can acısıyla yazıyorum. Varmı başına gelen bir önerisi olan??