Tugcedgn az degil bence ek gıda doneminde sut bebege ilk aylardaki gibi yetmeyebiliyormuş o yüzden taşımlara başlayıp ek gıdaya tam geçişte anne sutu ike de destekleyince bence cok guzel dönüşler alacaksınız tabii bebeğinizin kilo almaya musait bir yapısı varsa .
Benim 24 aylik bir oğlum 3 aylik da bir kizim var oğlum ilk 3 ay anne sutu aldı kilo alimi vs.cok iyiydi sonra meme redđi derken mama da yaramadı oyle kaldı ek gıdayı da vücudu olumlu karşılamadı kilo artışı cok zor oluyor olsa bile belli değil. Çok şükür ki kızımın o tarafı yok ičtigi yarıyor insAllah da boyle devam eder onemli olan sağlıklı olmaları gerisi kokay