2 ay asisindan sonra 5 günde bir yapmaya başladı. Doktorumuz 10 güne kadar yapmamasinin normal olduğunu söylemişti. Su anda 4 aylık bebisim daha yeni 2 günde bir yapmaya başladı. Cok takılmamak lazım yani. 10 günü gecerse doktora görürseniz iyi olur.