Arkadaşlar selam. Benim kızım hala 4 uyku falan yapmak istiyor gün içinde ama hep kısa kısa yani beni hep yormak istiyor açıkçası. Uykuları 30-40 dk sürer maksimum. Öyle olunca da sürekli uykusu geliyor gibi gözleri ovuşturup duruyor hep. Gün içinde de hep mızmız. Ben uykularını uzatmaya çalışıyorum deniyorum hep ama maalesef uzun uyumuyor çok direniyor. Sizlerden de var mı nemim durumumda olan nasıl başa çıkıyorsunuz bununla?