kirmizibalikgolde kızım 10 ay 10 günlük. Emeklemiyor, sadece yere yüzüstü koyarsak sürünüyor, oturduğu yerden öne doğru atlayıp emekleme pozisyonuna geçmiyor hiç. Sürünmeyide her gün 1 saat ağlaya ağlaya egzersiz yaptırdım öyle yeni öğrendi. Tembel bir bebek. Kelime olarak anne, baba, dede, gel, gitti, cici, mama diyor. Alkış, bay bay, öpücük atma, çak, cici yapıyor. Güzel ol deyince gözlerini kapatıp dişlerini gösteriyor şebeklik yapıyor. Al-veri öğrendi elindekini istediğimde veriyor yada al dediğimde elimden alıyor. Ek gıda 9.aya kadar bişey yemedi şimdi daha iyi. 4 dişi var ve bu aralar aşırı huysuz sürekli ağlak gece sık uyanıyor memeden ayrılmıyor ki hiç öyle bir çocuk değildi usluydu, bayağı değişti son 1 haftadır, sanırım atak döneminde. Tv tabiki izletmiyorum acil halletmem gereken bir iş varsa 2-3 dakika açıyorum sadece.