Merhaba hanımlar 1 hafta önce falan yazmıştım test yapsam mı diye 2 defa test yaptım tek çizgi çıktı. 12 gün gecikti adetim hâlâ daha adet olmadım. Nerdeyse bütün belirtiler var. Kasık ağrısı, mide bulantısı, duygusallık ve ota boka ağlama, yerleşme kanaması gibi bir leke, beyaz akıntı. VE en önemlisi adet gecikmesi. En son dayanamadım kan testi verdim bugün. Sonucundan çok korkuyorum. Bana dua edin ne olur. Kızım var 7 aylık daha. Kızım çok küçükken üstelik maddi durumumuz yokken ve borcumuz varken ikinci bir çocuğa nasıl bakarım bilmiyorum. Allah var kızım beni yormadı hiç ben uykusuzluğu sadece kızım hastayken çektim. Ama şimdi korkuyorum. Rabbim hayırlısı neyse onu versin bana. O kadar hamile kalmak için çabalayan varken benim böyle korkmam zoruma gidiyor. Rabbim isteyen gerçekten annelik ünvanını taşıyabilecek olana versin inşallah. Hiçbir isteyenin kucağını boş bırakmasın. Ben olsa da olmasada kabulüm. Gelirse rabbimin emaneti canımdır kanımdır. Neyse çok uzattım. 2 haftadır içimi yiyip bitiren şeyleri anlatmak istedim buraya hakkınızı helal edin