Mom03__ kucukyali delta hastanesi Tahir tosyali. On numara bi doktordur siddetle tavsiye ederim orda doğum yaptim. Doktorum kac kere gece yarisi usenmedi hastaneye geldi benim icin bikac kere kanamam olmustu. Telefonu ayni sekilde 7 24 acik. Herkesin asiri derecede memnun oldugu bir doktor. Yillarin tecrubesi var adamda yaşı gereği. Ve cok tatli, iyimser. Diger doktorlarin onunde tek tuk hasta varken tahir beyde yogunluk oluyor ve cok ayrintili bakiyor. Ben memnundum her acidan. Kiz kardesim falanda orda ayni doktorda dogum yapti. Tanidigim bircok kisiyide yonlendirdim hepsi memnun kaldi. Ben dogum yaptigimda doktorum bi corba istemişti tam hatirlamiyorum yanlis bilgi vermiyim 3.5 yil oldu cunku kaynanam gidip yapip getirmisti evden. Onun disinda hastanenin çorbasını da icmistim ertesi gun mesela 2 gun kaldigim icin ben normalde seciciyimdir gayet guzeldi valla🤣