elifimveben Kızlar doğum iznim sırasında maaşımın bir kısmını yatıyordu geriye kalan kısmı iznim bittiğinde alıcaktım. Şuan iznim bitti nasıl bir yol izleniyor SSK ya mı başvuruyoruz e devlet üzerinden yapılıyor mu bilen birileri yardımcı olabilir mi?