Canmmel-26 bende su an uygun bez arayisindayim acikcasi. Kizim 17 aylik olmak üzere. Ama oldukcada hassas bir cildi var neyin yarayacagi neyin yaramayacagi pek belli olmuyor. Hala net bir bezde kalamiyoruz o yuzden en ucuz bezi denemeyi dusunuyorum. Dun arastirdigim kadariyla bebeland buyuk paketi 1.30 kurusa geliyor tanesi. Ama pek guvenemedim cok olumsuz yorum var bilemedim