moonbabymom ama yapmalısınız serum fizyolojik+burun aspiratörü pompa olanından değil hortumlusu otribebe ninki çok güzel bunu yapmazsanız ne rahat uyuyabilir ne rahat emebilir siz kendinizi bi düşünün nefes almakta zorlandığınızı ne kadar zor bi kaç kere yapınca alışırsınız zaten rahat nefes alsın yavrucak