Kızım bu gün 2 ay 13 günlük oldu, 2nci ay aşısını yaptırmak istiyorum, 2 ay dolunca bayrama düştü sonrada aradım sormak için ulaşamadım, bir postta açmıştım burda hergün yapmıyorlar arıyorlar demişlerdi tanıdıklarım da öyle, bu gün sağlık ocağına aradım ulaşdım 2 avgustosa gün verdi gecikmezmi dediğimde yok dedi, nerdeyse 3 ay olucak o güne, bu kadar geciken varmı yada normalmi, eşimde sıkıştırıyor gecikiyor aşısı diye