Bebeğim 7 ay bir haftalık kendi başına oturabiliyor, yerde dönüyor ama kolu altında kalınca çıkaramıyor. Yürütece koyuyorum onda da olduğu yerde duruyor hiç kıpırdamıyor. Burda 7 aylıkken ayağa dikelen bebek varmış benim bebeğimin kaba motor gelişimi zayıf mı acaba ne yapmam gerekir bebeği böyle olan anneler var mı tecrübeli bu normal mi anormal mi bilemiyorum yardımcı olur musunuz :(