Aslialya061218 Merhaba iyi bayramlar kızım 8 aylık ve sanırım üst 2 dişi çıkıyo çok belli ve ucu görünüyo ancak sorun şu ki daha hiç dişimiz yok bizim ilk önce üst diş çıkması normal mi var mı böyle olan
egee Aslialya061218 arkadaşımın kızının ilk önce üst köpek dişleri çıktı bebek vampir gibi dolasiyo ortada 😂
rintintin MirAli bir inanışa göre de uğursuzluk getirirmiş, bebeği hafif yüksek Bi yerden atmazsan bela getirirmiş 😂 demem o ki zekanın göstergesi diş el ayak parmak değil çocuğunuzun konuşması, yaptıkları vs olacak batıl inançlara takılmayın bence 🙈
Aslialya061218 Tuba sizinde mi başınıza geldi ben şaşkınım biraz etrafımda bebekler hep alt diş çıkardı benimki ters oldu biraz ☺️
MirAli rintintin sizinde yazdığınız gibi batıl inanç belirttim zaten öyle diyorlar diye ve dedikleri gibi de çıktı oğlum çok zeki yaşıtlarına göre baya ileride
Tuba Aslialya061218 benim başıma gelmedi, bizim henüz hiç dişimiz yok fakat kardeşimde de ilk üst dişleri çıktıydı😄
MinikMucizemNil Bizimde 8. Ayda ilk üstler göründü ama önce alt sol diş patladı hemen arkasından üst iki diş. Sonra da alt sağ diş. Şimdi üstten iki tane daha patladı. 9 buçuk aylık 6 dişi oldu. Art arda geldiler.
Aslialya061218 MinikMucizemNil daha önce hiç patlayan yada çıkmak üzere olan diş görmedigim için tam emin olamıyorum ama sanki üst sol diş beyaz görünüyo çıkıyo sanırım altlarda hiç hareket yok sertlik vAr sadece