Benim bebeğiminde buna benzer çıktı ama bazı yerlerinde koyu renkte sivilceler çıkmıştı devlet hastanesine götürdüm böcek ısırığı ve isilik dedi bi kaç gün geçti vücudu daha da kötü olmaya başladı özel götürdüm uçuk enfeksiyonu kaptığını söyledi 3 gün boyunca sabah akşam iğne yapıyorduk ama hala tam olarak izler geçmedi bazen yenileri ekleniyor