Mminigimm ben evde bazen TV açıyorum, izlemiyorum ama ses olsun diye açma ihtiyacı hissediyorum bazen. Ama bebeğimin arkası dönük oluyor TV’ye çevirmiyorum. Bebekler ebeveynleri TV’ye odaklandığında onunla konuşulsa bile ilginin tamamen onda olmadığını hissediyorlarmış diye okumuştum bir uzmanın kitabında.