Ya bebek dediğin altı temiz karnı toksa gazı da çıktıysa uyur dimi bizimki yok gözler açık sonuna kadar beşikte boş boş tavana bakıyor bende başında beşik sallıyorum ki uyusun diye 🤦🏻♀️ Hadi uyudu diyelim 1 saat sonra uyanıyor başlıyor ağlamaya hemen acıkıyor ya ben anlamadım niye böyle bu bebek sizin bebeğiniz de aynı mi ?