Dün geceden beri sol koltuk altımda bir aci ve sızlanma var
dokunduğum zaman misket kadar beze gibi bisry var sol göğsümde oldukca sert ve acıyor mastit boyle bisey mi 46 günlük bebeğim ve ilk çocuğum tecrübesi olanlar yazabilir mi nasıl geçer napmam lazım?