Yakamoz123 Benim icin resmn eziyetti dakka basi istiyordu kizim dun sabahdan beri emzirmiyorum mizmizlaniyor oyunlarla unutturmaya calisiyrm felaket gogus agrisi bas agrisi oldu
sevgikelebegi Yakamoz123 göğüs ağrısı sütün varsa göğsün dolduğu içindir ya sağ dök yada bebeğin emsin
superrrmom Yakamoz123 sağma sağarsan süt gelmeye devam eder duşta sabunla ovala göğsünü koltuk altından göğsüne doğru falan sonra ucundan tutup iki defa silkeler gibi yap fazla süt akar kalanı geri çekilir bende yeni 1 ay oldu bıraktıralı