AhsenAhsen Solgar vitamin b12 var, costurdu benimkini. Aslında sütüm gayet iyiydi. Fazla olsun da sagip dolaba koyayim dedim. Bir tane ictim. Gece bir uyandim ustum basim sut olmus, memelerim sismis acımaya baslamis. Dogum yaptigim gun de kullanmistim. Mastit oldum. Sütü yine costurdu muhtemelen. Meme uclarim acilmadigi icin goguslerim fena sismisti
Bilye bilye olmustu. Diyetisyen kuzenim gondermisti o sekilde tanistim bu vitaminle. Doktora sordum kullanabilirsin guzel sonuc alanlar var dedi. Siz de kendi doktorunuza sorup kullanabilirsiniz. Trendyolda kullanici yorumlarini da okuyun mutlaka. İyi yorum cok ama negatif yorumlar da var tabi.