14 aylık bebeğimi kestim 20 gün önce,hem de sıfır ek gıda sadece memeyle besleniyordu. 11 gün boyunca aç gezdi. Ne gece ne gündüz hiç bir şey yemedi, 12. Gün yemeye başladı şükürler olsun ki.. sabredin.. zor ama sabredin 🙏 geceleri hala uyanıyır alışamadı, mama kabul etmedi, su içip uykusuna devam ediyor.