mhdmraa canım seni bu yorumla ikna edebilecek miyim bilmiyorum. Buradaki annelerin ilk postlarına bak. Hep emzirme ile alakalıdır. İlk başlarda hepimiz kabaca psikopata bağlıyoruz. Olayı kompleks hale getiriyoruz. Tazyikli süte hiçbir şey yapmana gerek yok. Meme reddi olursa ona da bir şey yapmana gerek yok. Farklı pozisyonlar denersin. Bebeği üzerine alıp emzirirsin, geri eğimli yaslanıp emzirirsiniz. Sütün akışını hafifçe yavaşlatırsın. Şu an oryantasyon dönemindesin. Her şeyin çözümü zaman. Bebeğin ile memelerin birbirine senkronize olacak. Şu an optimizasyon yapıyor, öyle düşün. Bebekler yeni doğduklarında yutkunurken bocalıyorlar. Sütün çok az bile olsa(yeterince vakit ayırıp emziren annenin sütü asla az olmaz) yine yutkunmakta hata yapacaktı. Öğreniyor, merak etme. Hiçbir şey düşünmeden emzir. İkiniz de fıtratınızı yaşıyorsunuz.