Günaydın anneler meraba bu konu hakkında bilgisi olan bilgilendirebilirse çok sevinirim. Ben 45 gün önce doğum yaptım bugün analık rapor paraların sisteme düşmüş internetten girip baktığımda asgari ücretli çalışanın doğum parası 12.454 lira alacağı gozukuyo ama bana düşen 9.000 lira. Arayıp sorduğumda son 1 yıl içinde prim günleriniz hesaplanır diyo bide benim 2 ay sigortam eksik yatmış bununda zararı olurmu acaba