tugbademir Bebeğim 4 aylık oldu ve geceleri çiş yapmıyor iki gündür yani bildiğiniz tertemiz bez ile uyanıyor sonra yapıyor başına gelen var mı acaba
asiltonunmommysi tugbademir arkadaşımın bebeği de öyle gece emmez zaten 1 gibi uyur sabah 5 6 gibi uyanır uyanınca çiş yapar. Doktora sormuşlar bi sorun yok. Sıvı almadığı için yapmaması da normal ben 2 saatte bi kalkıp emziriyorum mesela sabah taş gibi kalkıyor
Ebruozkrnfl Bizimde aynı bebegım ıkı aylık ıkıncı kez oldu bu uyurken çiş yapmıyor emerken yapıyor zararlı mı bılmıyorum gün içinde sıkıntımız yok doktoruna soracam bakalım