Norveckizi Kas sertliği, çatı basıklığı, darlık gibi sebeplerde kaşık ve vakum yardımlı riskli doğum olur, bebeğin köprücük kemiklerini kırmamız gerekir dendi. Bunların doğruluğunu teyit ettirdim. Son ana kadar da mucize bekledim, gelmedi. O yüzden sezaryen oldu 39+6da. Doğum çok kolaydı haliyle. Sonrası sancılı ama unutuldu 😊