Merhabalar kızlar 5 bucuk aylık bebeğim var. Bugün 4 aşı oldu 2 bacağından. Gece ateşlendi uyandı ateşini düşürdük oyaladık neyse uykusu geldi emzırdım uyudu kundak yaptım agladı açtım kundak sıçradı eşim ayagımda salladı uyudu ama okadar çok sıçrıyor ki. Diş de çıkarıyor sanırım ama çok sıçrıyor kolları bırden yukarı savruluyor saat 6 oldu ve hala aynı. Bu şekilde olan var mı ateşi yok ama nöbet mi gecırıyor?