19 günlük bebeğim var ve iki gecedir uykular zehir oldu. Emzirmek işkence, çok zor alıyor memeyi. Hadi diyelim aldı ve emdi, emerken uyuyor, yatırınca uyanıyor. Gaz damlası veriyorum, fayda yok, gazı çıksa da huysuzlanıyor.
Sürekli bir ıkınma ve ağlama modunda. Sütüm mü az acaba diye mama verdim, zaten mama destekli gidiyoruz. Olduğu gibi kustu.
Altı da temiz.
Ben de artık dayanamadım. weebaby emzik vardı evde. Az önce ağzına koydum, emmeye başladı direkt, henüz uykuya geçmedi ama huysuzlanmıyor.
Arada ağzından düşüyor, geri koyuyorum.
Ben naptın, doğru mu yaptım?