Merhaba ben yaklaşık 10 günlük bi süreçten geliyorum kafayı belkide yemiş durumdayım onuda bilmiyorum. Lütfen bir şey deyin şimdi biz ailecek bayramın 1. Günü hastalandık gribal olarak baya hastaydık yani antibiyotik felan içtik hepimiz oğlum ateşli kusma vs şikayeti vardı. Uzun bi süre geçtikten sonra ateş kusma çok şükür atlattık hepsini kuru bir öksürüğü kaldı şuan hafif olarak. Amaaa lakin oğlum gece 1-2 defa emer uykusuna geri dönerdi ve böyle kesik kesik ağlamaz anlam veremedim tuhaf hareketler yapmazdı asla. Ne oldu neler oldu neden böyle oldu yemin ederim çıkamıyorum işin içinden. Ama ben ciddi anlamda yoruldum bakın ciddi anlamda dayanamıyorum bazen ağlıyorum bu durumda çünkü çaresiz kaldım çaresizim nasıl olucak ne zaman düzelicek ne yapmam gerekiyor ne oluyor ? Düşünmekten de. Bunaldım yeter diyorum artık YETER. Oğlum 16 aylık olmak üzere çok şükür önceden az da olsa biraz biraz yerdi kahvaltı öğlen çorba akşam da ne varsa azar azar yoğurtla yerdi makarna pilav mantı köfte vs vs. En azından doymuş diyebiliyordum görüyordum. Ne olduysa hastalık geldi iştah dibine girdi kayıplarda. Ve gelmiyor gelmiyor asla asla yemiyor iyileşmemize rağmen üstünden geçmesine rağmen yemiyor huysuzluk yapıyor sürekli ağlıyor kucağımdan paçamdan inmiyor sadece emiyor emmesinden sürekli memem yara oldu bu zamana kadar olmayan memem aç yemediği için memeye sarıyor. Günün 3 öğünü de yemiyor 🥹 geceleri kesik kesik huysuzluk ağlaması yapıyor anlam veremiyor emziriyorum geri uyumuyor ayağımda sallıyorum saatlerce gündüzleri doğru düzgün dalmıyor uyumuyor çok yoruluyorum öyle birşey ki kendisi de benide mahvediyor yoruyor çok ne yapacağım bana birşey deyin ne olucak bu durum neyin nesi uzun oldu hakkınızı helal edin kardeşlerim