Bu saatte yazıyorum cünkü ilk defa böyle bir durumla karşılaşıyorum. Kızım 16 aylık şimdiye kadar bana cok bağlı bir çocuktu bu gece ne olduysa benden sanki korkuyor gibi gören dövüyorum sanar 🤷🏻♀️ Saat 3,5 oldu ara ara uyandı tekrar uyuttum derken son uyanmasında beni değil babasını işaret etti sürekli ona gitmek istedi , beni istemiyor kacıyo resmen. Şimdide ağlıyor babasında ? Neden böyle oldu varmı tahmininiz? cok üzüldüm gerçekten bende neden sakinleşmiyor , kötü anne mi oldum her şeyin en iyisini yapmaya çalışıyorum o beni istemiyor